Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
: 2017-11-28, 00:46
Zamówienie publiczne nr ŁKŻ/27/11/2017
Łuczańskie Koleje Żelazne S.A. ogłaszają przetarg na naprawę na poziomie P5 oraz modernizację 15 wagonów 112A.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (skrót)
IV. WYMAGANIA STAWIANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Poziom naprawy - P5, zgodny z DSU wagonów 112A.
2. Ogrzewanie wagonów - wymiana systemu grzewczego na termowentylatory umieszczone pod siedzeniami załączane przez kierownika pociągu/konduktora z panelu sterującego.
- sterowanie ogrzewaniem przedziału pasażerskiego realizowane winno być automatycznie (bez ingerencji motorniczego), utrzymując zaprogramowaną (zadaną) temperaturę w przedziale pasażerskim. Wymaga się, aby system ogrzewania uruchamiał się automatycznie przy spadku poniżej temperatury zadanej.
- wymaga się aby ilość i moc nagrzewnic umożliwiała utrzymanie temperatury w przedziale pasażerskim na poziomie co najmniej 10ºC do 15ºC większej od temperatury zewnętrznej.
3. Wentylacja
- naturalna - okna z uchylnymi lufcikami zamykanymi skutecznie kluczem kolejowym.
- wymuszona - klimatyzacja całowagonowa zasilana z przetwornicy statycznej wagonu, działanie automatyczne i możliwość wymuszonej zmiany temperatury przez konduktora.
4. Układ hamulcowy:
Bez zmian w stosunku do wagonów oryginalnych.
5. Wykonanie wnętrza - Wykończenie wnętrza w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym przed podpisaniem umowy:
- ściany boczne i sufit wykonane – z tworzywa (np. laminat) odpornego na wilgoć i o niskiej przewodności cieplnej i akustycznej oraz trudnopalne,
- podłoga wyłożona płytą wodoodporną, pokryta wykładziną przeciwpoślizgową zgrzewaną na łączeniach, wykończona listwami ozdobnymi klejonymi, poręcze niemalowane w kolorze srebrnym;
6. Przedział pasażerski - Przedział pasażerski:
- siedzenia w układzie 2-2 rozmieszczone bezprzedziałowo w całym wagonie
- oświetlenie pasem ledowym na suficie wagonu, dwurzędowe
- oświetlenie indywidualne foteli pasażerskich
- półki na bagaże wykończone szkłem hartowanym, znajdujące się na ścianie wzdłuż linii okien
- gniazda z napięciem sieciowym 230V pod każdym siedzeniem
- okna zaciemniane roletami przezroczystymi i półprzezroczystymi
- jedna toaleta z pojemnikiem fekalnym znajdująca się w wagonie, dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych
- miejsce do przewozu osoby niepełnosprawnej
- winda dla wózków inwalidzkich
- szyby przyciemniane
7. Siedzenia pasażerskie:
- siedzenia Growag ICL (http://www.growag.pl/oferta/fotele/icl/)
8. Drzwi pasażerskie:
- drzwi otwierane na zewnątrz wagonu z opcją indywidualnego otwarcia drzwi przez pasażera z zewnątrz lub wewnątrz po naciśnięciu przycisku
- zamykanie czasowe - po upływie 10 sekund od braku ruchu w fotokomórce, drzwi samoczynnie się zamykają
9. Pokładowe systemy informacji pasażerskiej:
- dwa monitory LCD z możliwością zaprogramowania informacji pasażerskiej oraz reklam zawieszone pod sufitem w połowie przestrzeni pasażerskiej, zwrócone tyłem do siebie
10. Prędkość maksymalna wagonu:
- prędkość maksymalna wagonu po modernizacji wynosić ma 160km/h
V. DANE DODATKOWE
1. Oferty można składać do 5 grudnia 2017 roku osobiście, bądź za pośrednictwem poczty na forum bądź listownie.
2. Zamawiający podaje do wiadomości kryteria oceny ofert:
50% - cena modernizacji
30% - długość gwarancji na podzespoły wagonów
20% - wykonanie wizualizacji pojazdu
3. Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie wizualizacji pojazdu, niekoniecznie w malowaniu przewoźnika.
VI. ZAŁĄCZNIKI
1. Wzór malowania wagonów 112A w spółce Łuczańskie Koleje Żelazne:
Wykorzystano rysunek Jacbulla edytowany przez Kolejarza91.
Łuczańskie Koleje Żelazne S.A. ogłaszają przetarg na naprawę na poziomie P5 oraz modernizację 15 wagonów 112A.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (skrót)
IV. WYMAGANIA STAWIANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Poziom naprawy - P5, zgodny z DSU wagonów 112A.
2. Ogrzewanie wagonów - wymiana systemu grzewczego na termowentylatory umieszczone pod siedzeniami załączane przez kierownika pociągu/konduktora z panelu sterującego.
- sterowanie ogrzewaniem przedziału pasażerskiego realizowane winno być automatycznie (bez ingerencji motorniczego), utrzymując zaprogramowaną (zadaną) temperaturę w przedziale pasażerskim. Wymaga się, aby system ogrzewania uruchamiał się automatycznie przy spadku poniżej temperatury zadanej.
- wymaga się aby ilość i moc nagrzewnic umożliwiała utrzymanie temperatury w przedziale pasażerskim na poziomie co najmniej 10ºC do 15ºC większej od temperatury zewnętrznej.
3. Wentylacja
- naturalna - okna z uchylnymi lufcikami zamykanymi skutecznie kluczem kolejowym.
- wymuszona - klimatyzacja całowagonowa zasilana z przetwornicy statycznej wagonu, działanie automatyczne i możliwość wymuszonej zmiany temperatury przez konduktora.
4. Układ hamulcowy:
Bez zmian w stosunku do wagonów oryginalnych.
5. Wykonanie wnętrza - Wykończenie wnętrza w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym przed podpisaniem umowy:
- ściany boczne i sufit wykonane – z tworzywa (np. laminat) odpornego na wilgoć i o niskiej przewodności cieplnej i akustycznej oraz trudnopalne,
- podłoga wyłożona płytą wodoodporną, pokryta wykładziną przeciwpoślizgową zgrzewaną na łączeniach, wykończona listwami ozdobnymi klejonymi, poręcze niemalowane w kolorze srebrnym;
6. Przedział pasażerski - Przedział pasażerski:
- siedzenia w układzie 2-2 rozmieszczone bezprzedziałowo w całym wagonie
- oświetlenie pasem ledowym na suficie wagonu, dwurzędowe
- oświetlenie indywidualne foteli pasażerskich
- półki na bagaże wykończone szkłem hartowanym, znajdujące się na ścianie wzdłuż linii okien
- gniazda z napięciem sieciowym 230V pod każdym siedzeniem
- okna zaciemniane roletami przezroczystymi i półprzezroczystymi
- jedna toaleta z pojemnikiem fekalnym znajdująca się w wagonie, dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych
- miejsce do przewozu osoby niepełnosprawnej
- winda dla wózków inwalidzkich
- szyby przyciemniane
7. Siedzenia pasażerskie:
- siedzenia Growag ICL (http://www.growag.pl/oferta/fotele/icl/)
8. Drzwi pasażerskie:
- drzwi otwierane na zewnątrz wagonu z opcją indywidualnego otwarcia drzwi przez pasażera z zewnątrz lub wewnątrz po naciśnięciu przycisku
- zamykanie czasowe - po upływie 10 sekund od braku ruchu w fotokomórce, drzwi samoczynnie się zamykają
9. Pokładowe systemy informacji pasażerskiej:
- dwa monitory LCD z możliwością zaprogramowania informacji pasażerskiej oraz reklam zawieszone pod sufitem w połowie przestrzeni pasażerskiej, zwrócone tyłem do siebie
10. Prędkość maksymalna wagonu:
- prędkość maksymalna wagonu po modernizacji wynosić ma 160km/h
V. DANE DODATKOWE
1. Oferty można składać do 5 grudnia 2017 roku osobiście, bądź za pośrednictwem poczty na forum bądź listownie.
2. Zamawiający podaje do wiadomości kryteria oceny ofert:
50% - cena modernizacji
30% - długość gwarancji na podzespoły wagonów
20% - wykonanie wizualizacji pojazdu
3. Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie wizualizacji pojazdu, niekoniecznie w malowaniu przewoźnika.
VI. ZAŁĄCZNIKI
1. Wzór malowania wagonów 112A w spółce Łuczańskie Koleje Żelazne:
Wykorzystano rysunek Jacbulla edytowany przez Kolejarza91.