Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)
Firma FAMiT, produkująca autobusy marki Apollo Citino zrealizowała kontrakt Gargamelskiego Zakładu Autobusowego na:
Dostawa 15 autobusów klasy MIDI( C10.5)
Dostawa 35 autobusów klasy MAXI (C12)
Dostawa 10 autobusów klasy MEGA(C15)
Dostawa 110 autobusów klasy MEGA (C18)
Jest to największy dotychczasowy kontrakt firmy FAMiT, na sumę 199.542.000,-.
Dostawa 15 autobusów klasy MIDI( C10.5)
Dostawa 35 autobusów klasy MAXI (C12)
Dostawa 10 autobusów klasy MEGA(C15)
Dostawa 110 autobusów klasy MEGA (C18)
Jest to największy dotychczasowy kontrakt firmy FAMiT, na sumę 199.542.000,-.
Chciałbym przedstawić pierwszy w historii autobus lotniskowy wykonany w zakładach jelczańskich. Przed Wami JZA Jelcz SK15 Skycito. Ten kontretny model pracuje na lotnisku w Lublinie. W drugiej poł. tego roku model ten będzie testowany na moskiewskim lotnisku Wnukowo oraz na warszawskim Okęciu.
Ostatnio zmieniony 2013-03-14, 02:54 przez PuławTransporT, łącznie zmieniany 1 raz.
Chciałbym wam zaprezentować drobny remake DTeama CityCruiser II - City Cruiser NextGen (CCNG) - bryła pojazdu pozostała ta sama, z drobnymi zmianami przodu i tyłu, modyfikacji uległo także miejsce, w którym znajduje się klimatyzator - teraz umieszczony jest w tylnej części pojazdu, razem z urządzeniem chłodzącym komorę silnika. Prezentowany dwunastometrowy pojazd posiada następujące wyposażenie:
Silnik: Paccar-DAF PR228 (310KM)
Skrzynia biegów: ZF 6HP 592
Drzwi: Odskokowo-przesuwne Ventura, sterowane fotokomórkami
Klimatyzacja: Eberspächer Sütrak
Informacja pasażerska: 3 wyświetlacze (1 duży i 2 średnie) firmy Mobitec, sterowane autokomputerem R&G SRG-4100P, kasowniki biletów papierowych R&G KRG-6, automat biletowy Elgeba ticomat 940, system informacji audiowizualnej oparty o 2 wyświetlacze trasowe oraz 5 głośników marki Bosch
Fotele pasażerskie: Ster 6MV Intercity, wzór 735
Ktoś chętny na testy? Oczywiście nadal można zakupić wersję sprzed liftingu - City Cruiser II. Wkrótce pozostałe wersje pojemnościowe.
Silnik: Paccar-DAF PR228 (310KM)
Skrzynia biegów: ZF 6HP 592
Drzwi: Odskokowo-przesuwne Ventura, sterowane fotokomórkami
Klimatyzacja: Eberspächer Sütrak
Informacja pasażerska: 3 wyświetlacze (1 duży i 2 średnie) firmy Mobitec, sterowane autokomputerem R&G SRG-4100P, kasowniki biletów papierowych R&G KRG-6, automat biletowy Elgeba ticomat 940, system informacji audiowizualnej oparty o 2 wyświetlacze trasowe oraz 5 głośników marki Bosch
Fotele pasażerskie: Ster 6MV Intercity, wzór 735
Ktoś chętny na testy? Oczywiście nadal można zakupić wersję sprzed liftingu - City Cruiser II. Wkrótce pozostałe wersje pojemnościowe.
Ostatnio zmieniony 2013-03-08, 22:59 przez NL283, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmm, faktycznie ciut zbezczeszczony jest ten autobus.
Po pierwsze to kiszkowate światła, jak już powiedzieli poprzednicy. Drugie to kolor szyb, który z niewiadomego powodu zmienił się na beżowy i wygląda ohydnie, brak jest też cieniowania przedniej szyby, co wygląda wyjątkowo pokracznie, zwłaszcza że cały rysunek jest pocieniowany. Drobne uwagi mam też do tyłu autobusu - ta klima nad silnikiem niezbyt pasuje, po co komu kratka od klimy na końcu autobusu
W szkolnej skali trója, jak porównać z pierwotnym projektem
Po pierwsze to kiszkowate światła, jak już powiedzieli poprzednicy. Drugie to kolor szyb, który z niewiadomego powodu zmienił się na beżowy i wygląda ohydnie, brak jest też cieniowania przedniej szyby, co wygląda wyjątkowo pokracznie, zwłaszcza że cały rysunek jest pocieniowany. Drobne uwagi mam też do tyłu autobusu - ta klima nad silnikiem niezbyt pasuje, po co komu kratka od klimy na końcu autobusu
W szkolnej skali trója, jak porównać z pierwotnym projektem
W Jelczu kolejne zmiany. Faceliftingu doczekał się model Urbocito. Na razie jest to model prototypowy. W modelu który trafi do produkcji montowany będzie silnik Cummins ISB6.7E5250B (250KM) oraz skrzynia biegów Voith Divabus 854,5. Oferta silnikowa będzie stale poszerzana. Na początku przyszłego roku planujemy wprowadzić model napędzany gazem ziemnym. Chcemy również wprowadzić w seryjnej produkcji model z układem drzwi 2-2-0.
Większość tych "producentów", gdyby miało istnieć w rzeczywistości, to upadłoby po niecałym kwartale działalności. Skoro co kilka tygodni potrafią wypuszczać całkiem nowe modele autobusów i przeprowadzać facelifting istniejących modeli, dwa razy częściej i jeszcze mających takie obroty, że stać ich na samodzielną egzystencję jako korporacja.
Tu chodzi o rysunki tylko przecież a nie o model biznesowy. Sam kiedyś powiedziałeś żeby nie wrzucać ''jałowych'' postów tylko dodawać rysunki bo tak się nazywają tematy (taak, będę to pamiętał i wypomniał przy każdej możliwej okazji )
PS: Coś obrazek nie chce mi działać, ale to widocznie wina serwisu z żabą/złego podlinkowania.
PS: Coś obrazek nie chce mi działać, ale to widocznie wina serwisu z żabą/złego podlinkowania.